”Ollaan lehmiksi” näyttely

Olemme avoinna normaalisti – huolehdimme gallerian puhtaudesta asianmukaisin toimin, desinfioiden pintoja.

Eläintaiteilija Päivi Latvala –

taiteella taisteluun maaseudun puolesta

”OLLAAN LEHMIKSI ”

19.4. 2020 saakka

Taiteen kautta herättelyä maaseudun hyvinvointiin ja tulevaisuuteen

Päivi Latvala (-66) keskittyy taiteessaan lehmiin. Eläinmaalauksillaan Latvala haluaa tuoda nykyaikaisen maaseudun taiteen ystävien lähelle. Suomalaisen maaseudun tulevaisuus on Latvalalle intohimon asia: elämänmakuisilla, raikkailla ja tunnelmallisilla maalauksillaan hän haluaa herättää ihmisissä aitoja tunteita maaseutua kohtaan. Tietoisuuden kasvattaminen ja positiivisten tunteiden liittäminen maaseutuun ovatkin Latvalalle eräs tärkeimmistä syistä maalata ja saada siten äänensä kuuluviin. Suomalaista maaseutua ja eläintuotantoa ei saa jättää Eu:n jalkoihin. Ilmastomuutoksen myllerryksessä kotimainen, lähellä tuotettu maailman puhtain ruoka on meille etuoikeus.

Kuvailen itseäni yhden naisen maaseutuliikkeeksi, joka taistelee suomalaisten maanviljelijöiden ja

karjankasvattajien aseman puolesta tekemällä maaseudusta ihmisille läheisen ja tärkeän taiteen kautta, kertoo Latvala.

Päivi Latvala, ”Ollaan lehmiksi”- näyttely

Höyry-galleria on avoinna normaalisti, mutta otamme coronan huomioon ja tuleva näyttely avautuu ilman avajaisia 21.3.2020

Eläintaiteilija
Päivi Latvala – taiteella taisteluun maaseudun puolesta
”OLLAAN LEHMIKSI ”
21.3.-19.4.2020

– Kuvailen itseäni yhden naisen maaseutuliikkeeksi, joka taistelee suomalaisten maanviljelijöiden ja karjankasvattajien aseman puolesta tekemällä maaseudusta ihmisille läheisen ja tärkeän taiteen kautta,

kertoo Latvala.
_________________________________________________

Huomioimme asiakkaiden turvallissuuden seuraavasti;
– Gallerian ulko-oven kahva pestään säännöllisesti, samoin sisätilojen pintoja.
– Asiakkaita tervehditään tiskin takaa, pidämme fyysistä etäisyyttä, mutta emme ole etäisiä.
– Galleria tilan vieraskirjan vieressä on on käsidesipullo, mutta voit käyttää myös omaa kynääsi jos haluat kirjoittaa nimesi vieraskirjaan.

Höyry-galleria toivoo kaikille turvallisia taide elämyksiä.

Teksti on muokattu versio Galleria Halmetojan sivuilta.
Tekstiin on saatu lupa. Kiitos tästä.

Aurinkoisin terveisin
Ulla ja Arto

Höyry-galleria on avoinna normaalisti

Höyry-galleria on avoinna normaalisti.

Huomioimme kuitenkin asiakkaiden turvallissuuden seuraavasti;

– Gallerian ulko-oven kahva pestään säännöllisesti, samoin sisätilojen pintoja.
– Asiakkaita tervehditään tiskin takaa, pidämme fyysistä etäisyyttä, mutta emme ole etäisiä.
– Galleria tilan vieraskirjan vieressä on on käsidesipullo, mutta voit käyttää myös omaa kynääsi jos haluat kirjoittaa nimesi vieraskirjaan.

Höyry-galleria toivoo kaikille turvallisia taide elämyksiä.

Teksti on muokattu versio Galleria Halmetojan sivuilta.
Tekstiin on saatu lupa. Kiitos tästä.